KONKURS "MISTRZ ORTOGRAFII"

W poniedziałek 13. 06. 2016 r. w Centrum Synagoga w Ostrowie Wielkopolskim odbyło się podsumowanie XVIII edycji konkursu „Mistrz Ortografii”. Wśród finalistów znalazła się uczennica naszej szkoły – Karolina Duczmal...

WYCIECZKA DO WARSZAWY

8 czerwca uczestniczyliśmy w wycieczce do Warszawy. Na początku udaliśmy się na Powązki, gdzie na grobie Ireny Sendlerowej – patronki gimnazjum, zapaliliśmy znicz i położyliśmy symboliczną czerwoną różę. Była też okazja na odwiedzenie miejsc pochówku innych, ważnych osób, jak na przykład Władysława Reymonta. Kolejnym etapem podróży było zwiedzenie Muzeum Historii Żydów Polskich...

RODZINNY FESTYN W LAMKACH "ZIELONO MI..."

Już po raz trzeci Zespół Szkół w Lamkach, przy współudziale Rady Rodziców, Rady Sołeckiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Lamkach zorganizował Festyn Rodzinny, który odbył się 12 czerwca br. przy  sali wiejskiej.  Pierwszy – to był Festyn z Jajem, w ubiegłym roku mieliśmy „Pomidorowy Zawrót Głowy”, natomiast motto tegorocznego brzmiało „Zielono mi…”

ZJAZD SZKÓŁ SENDLEROWSKICH

Pierwszego dnia, po kilku godzinach jazdy dojechaliśmy do miejsca naszego noclegu. W zakwaterowaniu się pomogła nam bardzo miła i uprzejma obsługa schroniska. Gdy wszystkie szkoły przyjechały na miejsce zbiórki poszliśmy do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 65 w Warszawie – organizatora zjazdu...

ROWERAMI PO ZDROWIE 2016

„Rowerami po zdrowie 2016” to projekt realizowany w ramach Funduszu Grantowego Dobrego Sąsiedztwa dla Ostrowa Wielkopolskiego. Uczniowski Klub Sportowy „Tęcza” w Lamkach działający przy Zespole Szkół w dniach 2 - 4 czerwca 2016 roku zorganizował kolejny już rajd rowerowy z biwakowaniem. Celem wyjazdu uczniów ze szkoły w Lamkach było wspieranie oraz kształtowanie pozytywnych cech charakteru...

TRÓJBÓJ LEKKOATLETYCZNY

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Słaborowicach był gospodarzem zawodów sportowych w Trójboju Lekkoatletycznym /bieg na 60 m, skok w  dal i rzut piłeczką  palantową/. 6 czerwca 2016 roku rywalizowały dziewczęta i chłopcy z klas czwartych i młodszych  z 9 szkół podstawowych Gminy Ostrów Wielkopolski...

PROJEKT EDUKACYJNY "BRZECHWOLANDIA"

30 maja br.  uczniowie klas I - III szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Lamkach wraz z koordynatorem p. Beatą Kaszczyszyn – Kurosińską,  zakończyli  realizację autorskiego projektu „Brzechwolandia  uczy, bawi  nas”...